"Försök 21" - Its begin to look alot like christmas

Kommentera
 
 Första advent idag och här julpyntas det för fullt och julmysiken flödar ut från högtalarna. 
Mitt favorit julalbum är utan tvekan Michael Buble's och verkligen får julstämning och myser av hans låtar. 
 
"Don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
Don't care about those presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
You know that all I want for Christmas
Is you..."
 
Kan inte låta bli och tänka på vad jag önskar i julklapp , ett plus, ett litet troll och komplett lycka. Men vi är på rätt väg, i morgon ska jag lämna massa blodprover och höra med dem lite mer kring IVF och kötid osv. Mr skall även denna veckan lämna sina prover och sen så står vi äntligen på kö. Sjukt spännande och det pirrar i magen av bara tanken, men nu kör vi en liten julpaus tills vi kommer till Mariakliniken. 
Ska faktiskt bli rätt skönt att vara utan hormoner och börja tänka på något annat. Visst tanken ligger alltid i bakhuvudet men att slippa bli påmind med tabletter, sprutor och undersökningar. Så lite paus skall bli väldigt skönt. Och nu ska jag ju köra igång med min träning ju..... inget jag jublar över MEN det ska bli skönt att tappa lite vikt. Har ju som sagt gått upp 8kg av blandannat behandlingarna så nu ska jag försöka bli av med dem innan jul. 
Sen blir det väl att jag äter upp mig igen under julen och är på ruta ett igen efter nyår, haha men ja då får jag ta itu med det då. Lite får jag väl allt leva och njuta, speciellt när det finns så mycket gott.  
 
Ha en mysig första advent så hörs vi mer i morgon :)