Vecka 32 (32+2) - Babyboxar

Kommentera

 

Nu så har jag hämtat ut de två sista babyboxarna, Libros och babyproffsen.



Jag blev mest imponerad av Libros (den övre bilden) då den innehöll en hel del grejer och inte bara en massa reklam. 


Känns så overkligt att det snart är dags, visst det är en hel del veckor kvar men känns ändå så nära jämfört med förut. 

Till viss del har jag fortfarande svårt att förstå att vi ska bli föräldrar. Tror det är en liten försvarsmekanism i mig, oron finns ju alltid där bak att detta inte kanske går vägen. Vi kanske inte får komma hem med ett barn i vår famn. 
Löjligt jag vet, men tanken finns där även om jag har puttat den så långt bak jag kan. 

Men varje rörelse hon gör i magen ger mig en sådan lycka, det är något där inne som buffar runt. 
En otrolig känsla och på så många nivåer tror jag inte riktigt att jag förstår att detta verkligen händer, har vi en sådan här tur? Får vi verkligen vara med om den här lyckan? 

Tydligen 😍

Jag fortsätter att boa här hemma, meckar med babyrummet och fixar och trixar. Mr blir rätt trött på mig hehe. Men jag kan inte låta bli, längtar tills fondtapeten är uppe så vi kan göra färdigt. De kommer bli sååå fint 💕