Cykeldag 26 - Drömmar

Kommentera


Smygmensvärken kommer och går, mensa finnen värker och brösten är större eller fylligare men ömmar inte. Väntan är dryg när jag redan 99,9% vet utfallet men det stoppar mig tydligen inte från att drömma. De senaste 4 nätterna har jag drömt om att jag var gravid, inte att jag är gravid med en stor mage utan mer att jag precis fått reda på att jag är gravid. Hur jag inte kan äta, oron för missfall och sen den irriterande känslan av att detta inte är sant utan bara en drömm. Även i drömmen tänker jag och känner hur dumt det hela är. Tvingar mig själv till att vakna, kolla på klockan, krypa nära mr och försöka somna om för att drömma om något annat. Men nej, liknande drömmar kommer om och om igen.
Idag är jag otroligt trött tack vare dessa drömmarna och få timmars sömn i streck. Så idag smakar kaffet extra gott ;)