Cykeldag 6

En kommentar

Mensen går mot sitt slut och snart dags att börja testa med ägglossningstester igen. Spännande :) 

Här händer annars inte mycket, har legat lågt med bloggandet då jag mått inget vidare, har haft riktigt ont i magen och mått illa och spytt en del. Tror att jag har ätit något olämpligt och magen fått lite spel så nu får jag lida för det. 
Dum som jag var fick jag upp hoppet och tänkte att vi kanske kanske kanske hade lyckats ändå denna månaden. Tog därför ett test men... nej ... helt blank test så klart. 
Ibland önskar jag bara att vi kunde få se de där strecket, veta att det kunde ta sig men att vi inte lyckades hela vägen den gången. För just nu känns det som att köra huvudet mot en sten vägg, inget händer och det kanske det aldrig kommer att göra? 

Men vi ger inte upp,  nu är det en ny månad och nya tag! Nu kör vi! 
 
1 Familjenoe:

skriven

När det kändes som mörkast för mig brukade jag försöka se bortom just försöket jag precis höll på med och tänka att det kommer ordna sig tillslut. För det är ju så tungt just när man är mitt i det. Snart borde ju kallelsen till rmc komma också, ett litet tips är att ringa dit och fråga, det gjorde vi och då bokade de in oss på en tid. Kämpa på! Kram