Nu kör vi, försök 23 here we go!!!

En kommentar
 
Okej nu jävlar kör vi igen!! Utvilade och klara, iallafall jag, så kör vi igång med ägglosssningstest fertilitetsglidmedel och progesteronkräm. 
Så här dag 9 i cyklen så är jag spänd inför de kommande dagarna. Jag hoppas bara att vi får ett positivt ägglossningtest innan fredag. Mr ska nämligen åka till några grabbkompisar i Örebro under hela helgen så nu vill ja ju att vi får en chans på denna månaden innan han sticker. 
Men ja, nu kör vi sista racet innan ivf kickar igång och vi testar allt möjligt som ni ser. 
Fick höra från en vän att de hade användt fertilitetsglidmedel så då måste ju även vi testa det. Sen så har jag ju en tunn slemhinna och då har jag läst mig till att progestronkräm hjälper till och förhoppningsvis får ägget att fästa. Så i mon gäller det, krämen ska på och ägglossningstesterna ska börja användas....Wooohooo its on, försök till bebis omgång 23! 
 
 
 
1 E:

skriven

Å håller tummarna! :)

Svar: tack :) Denna gången är det kanske vår tur :)
Novella