Cykeldag 27 - 1 vecka kvar!

Kommentera

Yeay idag är det bara en vecka kvar till besöker på RMC, och mensen förväntas att dyka upp om 6-8 dagar. Precis lagom till mötet antagligen hehe.
Spammat deras hemsida och fick fram informationen om att det var helt okej att ha mensen under besöket.
 
Lite mer info om hur besöket kommer gå till.
- Först kommer Mr lämna spermaprov
- Sen är det läkarbesök och gynundersökning för min del
- Efter det är det en sköterska som kommer gå igenom injektionsteknik med oss.
 
Ja det är det som kommer ske, och om jag förstår det hela rätt kommer vi reda där att diskutera vilken typ av behandling som passar oss bäst.
Jag är även nyfiken på om de kan se något annat än vad infertilitetsklinken kunde göra här hemma. Kan de behadla min slemhinna?, har jag några ägg över huvudtaget? Hur ser Mr spermier ut? osv osv.
Vem vet, vi kanske får dåliga besked där nere, men då får vi iallafall besked. Bättre det än att gå runt ovetande och undrande.
 
Just nu är jag verkligen på topp, mår bra och är glad. Visst jag har studener då jag verkligen bryter i hop i Mr famn men ändå rycker jag upp mig och målsätter mig mot besöket.
Jag har börjat kolla på bebissaker igen, kläder, filtar och annat smått och sött som jag vill att vi köper och lägger i längtanslådan.
Att köpa något och lägga det i lådan är en form av tarapi för mig, en målsättning på att " vi kommer få barn" och inte "kan vi få barn?". För varje sak vi lägger ner så får jag mer hopp, för varje gång jag känner mig nere och öppnar den lådan så kan jag inte sluta le. En dag, kanske inte idag och kanske inte i morgon men en dag då kommer en liten liten knatte använda de här.