Cykeldag 30 - hoho mensen?

En kommentar
Mensen var är du? 

Är på cykeldag 30 idag och det är exakt 14 dagar sedan jag var öm och antog att jag haft ägglossning. 
Visst det kan ju faktiskt vara så att jag inte hade ägglossning denna månaden utan kroppen lurar mig som vanligt. 
Låter ju troligt med tanke på att jag misstänks ha ägglossningsrubbningar. 
Och vad betyder detta då? 
Ja de betyder att jag inte har en aning om när mensen kommer egentligen. 
Jag hoppas att den kommer snart men vi får väl se helt enkelt. 

Tänk så är jag gravid? 
Tanken har slagit mig och nej det är vi inte, har tagit ett test som var så blankt som det bara kan vara. 
Så de är bara att vänta och se när tant röd väljer att dyka upp. 

Varför ska de vara så segt när man vill köra igång? 
Du kroppen, jag är ovän med dig redan sedan innan. Du behöver väl inte ge mig mer ammunition? 

Status idag ..... Irriterad


 
1 Annie:

skriven

Usch så irriterande! jag hoppas att den kommer snart, håll ut <3

Svar: Tack kompis 💕
Novella