Vecka 37 (37+4) - wooohoo föräldrarledighet!

3 kommentarer

Igår var sista dagen på jobbet på ett bra tag, föräldrarledighet nästa!! Wooohooo! 


Så igår efter en "Bye bye lunch" med ett par kollegor så var min föräldrarledighet official. 😎

Efter jag kom hem firade jag med en powernap och sen städning och fredags middag :) 

Idag är det bara en chill dag i soffan med mina nyinköpta stödstrumpor och vetekudde.

Mina fötter är som ballonger och på kvällarna är det värst så nu ska stödstrumpor användas flitigt. 
Vetekudden kommer komma till bra användning nu när mensvärken inte värkar ge sig. 

Förvärkarna fortsätter att komma och gå vissa dagar mer andra dagar mindre och en del inget alls. 
Drygt.... jag som väntar på att det ska börja göra riktigt ont. De ska bli så häftigt när det kör igång men tills dess så får jag underhålla mig med annat.

Nu när jag har all tid i världen hehe ;) 

 
1 Sofie:

skriven

Grattis till föräldraledighet! Nu är det inte långt kvar tills ni blir tre 👏😍

Svar: Tack snälla, nej nu är det inte långt kvar hihi 😍
frantvatilltre.blogg.se

2 Sofie:

skriven

Grattis till föräldraledighet! Nu är det inte långt kvar tills ni blir tre 👏😍

3 Silly Me:

skriven

Åh! Det börjar närma sig!!! :)
Kram
Libra

Svar: Ja snart så är vi i mål woohoo! 😍
frantvatilltre.blogg.se