Vecka 38 (38+3) - i väntan på bebis dag 5

Kommentera

Igår levererade Johan Glans med barvur. Skrattade så jag kiknade och tårarna bars fann, rekommenderar varmt att se hans show! 

Att sitta ner under 1,5h i en mindre skön stol var däremot inget att rekommendera. 
Lill tösen tryckte sig neråt och jag hade väldigt ont i slutet av föreställningen. Satt och kramade Mr hand ett flertal gånger för att dölja smärtan från familjen som var med. Råga på allt när föreställningen är slut och när jag reser mig upp inser jag att jag är blöt i baken. Har jag kissat på mig?! Eller har vattnet gått?! 
Försöker ta mig ut med folkströmmen mot toaletterna för att kontrollera hur illa det är. 
Så klart var det kö till toan men jag stor där fint och väntade. Tacksam för dov belysning och att jag hade mörka jeans så det syntes nog inte allt för mycket. 
Väl inne på toa kontrollerade jag läget och satte mig och kissade. Det rann inget vatten av mig men trosorna var rätt blöta både fram och baktill. 
Tog en massa massa papper och gjorde en förenklad  binda för att se om det kommer något mer eller om det helt enkelt är lite kiss och svett från allt skrattande och de varma och obekväma stolarna. 
Väl hemma så ser jag att det inte läcker något så falskt alarm.

Idag är det annat smått och gott på schemat, bland annat bion med "50 shades darker". 
Toppar inte riktigt Glans på min skala men ska bli kul att se om filmen är lika bra som boken. 

Annars händer det inte så mycket, lite fix och trix hemma som vanligt och lunch med en kompis. 

Att vänta in något är rätt drygt faktiskt....