Vecka 38 (38+4) - dag 6 i väntan på bebis

Kommentera

Ännu en dag som gått och ingen bebis i sikte. 


Gårdagens bio "fifty shades darker" var bra, inte jätte bra men bra. Rekommenderar inte den till dem som inte har läst boken då jag anser att man inte får ett så bra förståelse för delarna i den. 
Men för en själv som läst böckerna ett antal gånger så tyckte jag den vad bra. 

Idag var en riktigt ta det lugnt dag, började med sovmorgon till 09, sen frukost och promenad med hundarna.
Pratade en timme i telefon med en tjejkompis och sen begav vi oss till mina föräldrar för kalkonlunch/middag. 

Efter våra magar var mättade med otroligt god mat och efterrätt och efter en hel del snack så begav vi oss hem igen. 
Jag var trött och hade svårt att hålla ögonen öppna på vägen hem. 

Väl hemma så vilade jag lite, sen spelade jag lite Mario på supernintendot och sen tog all min ork och lust att göra något slut. 
Jag la mig sen i soffan och har sedan dess lagt all min fokus på att läsa förlossningsberättelser och inte göra ett dugg mer. 
Snart ska jag bege mig till sängen och sova. 

Uttråkad = ja
Orkeslös = ja
Längtar efter bebis = JA!!! 

Max 24 dagar till.... suck