Vecka 40 (40+3) - BF+4

Kommentera

Nu är det tredje dagen med den här förkylningen och den tycks inte bli bättre utan jag mår bara sämre. 

Idag har jag varit ynklig och mått skit. 

En dag som denna har jag faktiskt fasat över att förlossningen skulle komma igång för jag tror inte jag hade orkat.

Önskar ju att jag ska vara "frisk" och stark när de väl kickar igång. 

Slemproppen har släppt lite till idag och den var även lite rosa blodblandad så det går också framåt. 
De kanske snart är på gång, hoppas hoppas hoppas. 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vila och packa om lite i förlossningsväskorna, bebisen och våran. 

Kokade även upp en massa nyponsoppa så det lever jag på just nu under den här förkylningen. 

Nu vill jag bara bli frisk och sen vill jag föda fram vår lilla going.