Vecks 38 (38+2) - I väntan på barn, dag 4.

Kommentera

Ja vad gör en uttråkad jag nu här hemma?


Börjar dagen med sovmorgon (såklart 😜) och sen körde jag igång och storstädade, putsade fönster, storhandlade, lagade mat och promenerade med hundarna. Förutom det så har jag läst min bok och spelat gamla goda Mario på Supernintendo. 

Jag har alltså börjat på och checka av min "att göra" lista som ni förstå. 
Men försöker ändå att göra lite annat mitt i mellan då de inte får gå för snabbt med allt för då har jag absolut inget att göra sen. 🙈

Förvisso har jag en hel del på min lista men om jag checkar av 4 grejer per dag så är jag klar med allt tills på söndag... och tänk så kommer lillfisen om 3 veckor ahhhh vad ska jag göra under tiden hehe.

Men tur att jag har annat på schemat med som att luncha och fika med vänner, de är ju aldrig fel ;) 

Men nu är det snart dags för Johan Glans wiihooo