Vecka 33 (33+1) - Räknar ner

Kommentera

Tiden rullar på, det är inte jätte lång tid kvar tills det är dags men ändå känns det som det är massor av tid.


Det är en månad kvar innan jag går hem på föräldrarledighet från jobbet och nästan 1,5 månad tills hon är beräknad. 

Magen känns stor men ändå inte så det ska bli intressant hur stor den kommer bli nu under de sista veckorna. Hehe 

Bebisen boxas inte runt lika mycket längre utan rör sig runt mer. Visst flera stunder per dag har hon ändå sina boxningsmatcher med mig men det är inte som för någon/några veckor sedan då hon verkligen hade en fest där inne.

Förstår att det börjar bli trångt för henne och värre kommer de bli ju mer hon äter upp sig ;) 

Hon ligger verkligen mycket avlångt längs med magen upp mot revbenen nu. Jag tror det är huvudet neråt och rumpan vid revbenen men vem vet jag kan ha fel. Hon ligger inte så mycket lodrätt nu iallafall utan gör sig påmind att hon finns genom att sparka mig på och under revbenen en hel del. 

Mysig känsla och konstig samtidig, känns lite som Alien filmerna hehe.
Men varje gång hon håller på ler jag  (förutom när hon gör det smärtsamt) och längtan efter henne blir bara större och större. 

Bara några veckor till, sen kommer hon förgylla våra liv ❤