Vecka 36 (36+2) - Uttråkad och varm

Kommentera

Jag är....uttråkad och halft orkeslös. Jag är inte sugen på att städa eller mecka här hemma utan allmänt bitter på något vis. 


Sen är jag varm, fötterna svin varma och händerna kokheta. Inte direkt svullen men otroligt varm bara. 

Efter jobbet tog vi en 5km promenad med hundarna vilket var underbart. Den friska luften var underbar och det är otroligt skönt att kyla ner händerna. Mr tycker jag är knäpp som går i promenad skor, utan mössa och utan vantar och halvt uppknäppt jacka medans han går fullt påklädd på med mössa, vantar och halvt huttrar.

Efter promenaden gjorde vi kvällsmat och sen slängde vi oss i soffan och tittade på Modern Family och övade på profylaxen. 
De är mysigt att få "godis" hihi 

Annars så är jag uttråkad, de är som om jag nu bara går runt och väntar... väntar på att hon ska komma. 
Och vad gör jag? Jo jag googlar runt och läser på hur förlossningen har startat för andra och längtar till man själv är där.

Ja det är kanske tidigt, men de gör ju inte längtan mindre för det. Och tänk detta kanske jag ska stå ut med i 40 dagar till..... På sätt och vis är det skönt att ha ett slutdatum då vi vet att vi blir igångsatta om 40 dagar om inget hänt. Men 40 DAGAR?!?!? Fyyyyyy vad lång tid..

Och med tanke på att jag så gärna vill att det ska hända något så kommer hon säkert inte titta ut försen om 40 dagar... bara för att jävlas ;)