22+0 .... Tiden bara rusar i väg

En kommentar
(null)

Ännu en vecka som gått och vi är nu inne i 22 fulla veckor. Häftigt! 

Jag mår oförskämt bra, trött och lite foglossningar efter jag ansträngt mig tex när jag fått ryck och moblerat om här hem och rensat i varje vrå.
Men då förtjänar jag det faktiskt ;) 

Jag handlar lite små saker till barnen till som tätt.
Denna gångens inköp blev det en förskoleväska till Tove och stickad filt till lillebror som matchar den vi redan hade till Tove. De får ju se lite sött i dubbelvagnen i sommar ;) 

Annars håller jag på med massa annat...

Just nu är det full fokus på 
1. Köpa ny bil -nya xc90, vilket vi tycker är rätt svårt faktiskt. De begagnade som finns har inte alltid de tillbehören som vi önskar så just nu håller vi på att göra en prioriteringslista med vilka delar som är viktigast osv. 

2. Toves 1års kalas som börjar närma sig. Vi blir fullt hus med 32 gäster som enbart består av familj. Hehe 
Så nu planerar jag tårtan, dekorationerna och även presenterna som hon ska få av oss. 

3. Tove börjar förskolan, vad behöver hon ha tills dess. Vi börjar kolla över kläder, ytterkläder och rutiner som kan passa. Tränar på att äta själv och enbart sova en gång om dagen. 


4. Lillebror, vad är det vi har till lillebror och vad behöver vi komplettera.
Ska vi börja med att göra i ordning hans rum eller vänta tills han är några månader... fundera fundera funder.

5.  Sist men inte minst ......Bröllopet.....  det börjar också närma sig även om det är i oktober. Men jag behöver komma fram toll vilken typ klänning jag vill ha. Menyn och blomsterarrangemanget. Sen vilka kläder Mr och bestman ska ha samt min träna. 

Osså är det säkert något jag har glömt men som denna gravid hjärnan glömt just nu ;) 

 
1 Madde:

skriven

Så mycket spännande ni har framför er! Vilket år det kommer bli! 😊❤️

Svar: Ja de är fullt ös framåt nu hehe
frantvatilltre.blogg.se