En vecka kvar till BF!!! (V39+0)

Kommentera
(null)
 
Asså!!! Helt sjukt, en vecka kvar till beräknat!!
En vecka kvar till vi har 11veckors semester ihop 😍
En vecka kvar att jobba, sen så är jag ledig tom 1/1-19 👌😍 
 
Känns helt sjukt faktiskt, kan just nu inte tänka mig att vi snart ska ha en liten underbar individ hos oss. Vi har ju redan en lite större buse som förgyller vårt liv, hur kan vi ha varit så lyckligt lottade att få en till? 
 
Igår var det Toves sista dag på förskolan, hon ska nu vara hemma med oss tom mitten av september då hon börjar sin nya förskola som ligger 150m i från oss. Vilket ska bli underbart, det kommer vara smidigt att gå och lämna och hämta henne under de få timmarna hon kommer vara där när lillebror är liten. Här är det 15 timmar i veckan som gäller så det kommer bli tis-tors 09-14 vilket kommer passa utmärkt för oss. Hon får busa av sig och träffa sina kompisar, de flesta från området OCH de vi har gått i föräldrarkurs med och umgåtts med under hennes första år, sen så får vi egentid med lillebror vilket också kommer behövas. 
 
Planen är att jag är hemma t.o.m sista december 2018, och sen tar Mr över och är hemma till mitten av augusti 2019 då lillebror skolas in på förskolan. 
 
Allt de här är så häftigt! Och vi går nu och bara väntar på att han ska komma. Förvärkarna som jag hade härromdan har jag inte haft igen utan nu är det vanliga gravidkrämpor vilket känns segt. 
Men de går från dag till dag, vissa dagar mår hur bra som helst och andra är jag helt slut av alla krämpor. 
 
MEN de leder ju till något gott de här och de är ju inte alls för lång tid kvar, MAX tre veckor :D 
De ska bli spännande och se när han dyker upp.