Mensvärk och mer slempropp (v39+3)

Kommentera
(null)
Idag är jag helt slut, tröttheten har lamslagit mig idag och jag skulle kunna sova i ett helt dygn. 
Men jag har bitit ihop och jobbat mig igenom dagen. Visst jag har tagit två sov pauser för att orka med men jobbat på ändå. 

En annan kul grej är att mer av slemproppen lossna idag 👌 även om inget hände för det med Tove så ger det en lite hopp iallafall. 

Tove är hos mormor och morfar och blir bortskämd från söndag till onsdag, så jag och Mr har tre nätter barnfritt där vi verkligen kan vila upp oss.... men som alltid har vi ju inte turen med oss. Är det inte den lilla goingen som väcker oss på natten så är så klart hundarna. I natt var en av våra två hundar dåliga i magen så jag och Mr turades om med att springa ut med hunden. 
Så vi håller våra tummarna för att i natt blir en lugn natt med massa massa sömn.  Hehe 

Förutom det har jag haft en hel del mensvärk på natten, drömmer om att förlossningen startar och sen vaknar av mensvärken men nej inget händer. Efter någon timme somnar jag om och vaknar på morgonen och känner nada. 
Även om jag är inställd på att bebisen inte kommer än så längtar jag verkligen till att det kommer igång. 
Och varje gång de håller på så här så blir jag lite besviken att det inte händer något mer... men men de är bara att vänta och se... någon gång borde de ju ske ;) 
Men de här tröttheten och att inget händer gör mig nedstämd, jag vill bara att dagen ska gå... speciellt nu när Tove inte är hemma. 

Men som vi saknar vår lilla Tove! De är så tomt utan henne, även om vi vet att hon har det hur bra som helst hos mormor och morfar så gör det ont i hjärtat. 
Så tomt och tråkigt det är utan henne... vad gjorde man egentligen innan henne? 
Livet med barn är fantastiskt och snart har vi två 😍 längtar längtar längtar