Kläder till förskolan... en liten djungel som man får testa sig fram på.

Kommentera
(null)
Vilka kläder ens barn ska ha på förskolan tyckte jag var lite svårt. 
I början av veckan tänkte jag " jo men den här overallen från PoP (polaren och pyret) " ska väl inte vara något problem.
Tre dagar senare..... rackarns den läcker in, får köpa nytt.
Så nu har jag frågat fröknarna lite vad de andra barnen har som de tycker funkar bra. 
Och då blev det Didrikssons fodrade regnställ och när jag väl var i farten beställde jag även fodrade regnstövlar. 

Så de här med vilka kläder de behöver ha är lite svårt då jag förväntar mig att vissa saker ska funka i slasksnö meeeeen nej. 
(null)

Förhoppningsvis blir det vårväder här nere i söder snart :)

Och då får man köpa massa andra utomhuskläder 😂🙈 
Blir spännande och se vilka felköp jag kommer göra då.