Halsbränna och middagslur (v35+5)

Kommentera
(null)

Dagarna tickar på och jag börjar nu testa något nytt för att se om mitt humör blir bättre. Jag har börjar ta middagslurer, på jobbet äter jag snabbt min lunch på 15min sen smyger jag i väg till vilorummet och sover i 45min innan jag går tillbaka och knegar på.
Och jag tycker faktiskt att jag har blivit lite gladare, visst nu har jag bara testat det två dagar men de är kul att se lite resultat. Hoppas det fortsätter nu bara ;) 
Hade inte förvånat mig om allt egentligen hade handlat om sömnbrist, det är ju lite tyngre nu. Jag är allmänt tröttare och Tove har kladdat lite på nätterna nu på sistone så de har blivit en massa spring.  
Så Vem vet, humöret  kanske löser sig med en sådan enkel sak som lite extra sömn. 
 Hahaha så enkelt det hade varit då och shame på mig som inte tänk på det innan i såfall.

Annars så har jag en hel del halsbränna på kvällarna, så att äta middag på eftermiddagen/kvällen är inte ofta det funkar för min del. 
Utan jag får snällt knapra Novalucol för att försöka lugna det under kvällen samt komplettera på natten om det behöves. 


Sen har jag den här underbara mensvärken, och jag menar verkligen underbar. Jag blir nämligen väldigt glad av att känna den. 
Den påminner mig om att det snart är dags 😍. Snart är väntan över och lilla lilla goingen kommer att berika vårat liv. 
Älskade lillebror snart är du här, nu är det bara 30-45 dagar kvar ❤️