Svullna fötter och en rumpa som sticker upp (v35+0)

Kommentera
(null)

Idag är vi 35 fulla veckor, tiden tickar på och vi börjar närma oss BF med små steg. 
Fem veckor kvar till Beräknat men MAX 7 tills vi har en liten i vår famn. 

Det är underbart väder ute och vi håller på för fullt här hemma. 
Vi jobbar och står i och när vi kommer hem blir det lek med lilla goingen och plock med trädgården. Kantskärt ut mot våra buskar runt tomten, tvättat och oljat in tralldecket, storstädat och röjt inomhus. 
Jag har mått så bra så även jag har hållt på för fulla muggar. Visst jag har fått äta upp det på kvällar och nätter men helt ärligt har det varit värt det. 
Och med tanke på att alla prover och att barnmorskan säger att det är fritt fram så ser jag inga hinder. 
Lillebror kommer ändå inte komma tidigt, han kommer säkert inte komma i "tid" heller utan jag räknar stenhårt med att gå över minst en vecka men jag är helt inställd på igångsättning. Hehe 
Men väntar man på något gott så kan man vänta länge 😍

Och vi längtar och längtar och längtar efter detta lilla liv. Vår lilla son, Toves lillebror. 

Allt är på plats och det är bara tiden som ska gå... och det gör den sakta men säkert :) 

Mr har nu också fått beviljat 11veckors semester så han och jag kommer gå hem ihop från och med beräknat datum. Ska bli superhärligt 😍