En vecka gammal bebis

Kommentera

Jag kan inte förstå hur snabbt tiden bara har runnit i väg! 

För 8 dagar sen blev vi föräldrar till vår lilla skatt. 

Dagarna bara springer i väg och vi njuter till max. Speciellt när det är så här fint väder och vi kan gå långpromenader och sitta ute och njuta i solen. 

Vi har haft mycket besök de senaste dagarna av både familj och vänner och hela nästa vecka är knökfull med planerade besök.
Det är otroligt roligt att visa upp vår älskade dotter och vi är så stolta när vi ser henne åka runt från famn till famn. 
Gulligaste är när hon varit i sina kusiners famnar. Små barn som håller ett ännu mindre barn men med ett leende värt mer än guld. 😍

I morgon ska Mr tillbaka till jobbet, han jobbar halvtid denna veckan och lite av nästa. 
För mig känns det cool lugnt, vi har en otroligt snäll liten Donna som om hon har blivit bra "pattad" (ammad på skånska) så sover hon som en stock i 2-4h vilket ger mig tid att göra annat. 
Goingen sover väldigt bra i både vagn och vagga vilket gör att jag kan lägga henne i vilket som och jag blir inte så låst. Är det kanon väder som det har varit här just nu är det super smidigt att bädda ner henne i vagnen, ta en promenad med hundarna och henne och sen sitta och fika ute medans hon sover i vagnen.
Jag får färg på kinderna och hon får friskluften att sova i, inte dumt det ;) 

Måste säga att få barn på denna årstiden är rätt lyxigt ;)

Over and out