Försök 10 - Gott nytt år - Infertila?

Kommentera
Januari 2015
 
Gott nytt år!!!!! 
Nu är det nya tag för i år ska vi banne med bli gravida. 
Jag har börjat en ny tjänst inom samma företag och antar nya utmaningar även där. Även om det är väldigt roligt med ett nytt jobb så fär mina tankar just nu bara kring barn och att försöka bli gravid. Jag läser igenom alla mina egna anteckningar och försöker hitta ett mönster men förstår rätt fort att det är väldigt svårt och varierande. 
Ska det verkligen vara så? Ska inte mensen vara regelbunden och komma omkring samma tid? Eller är det bara jag som åter igen överanalyserar bara för att jag vill så gärna att detta ska funka. 
Ja jag vet inte, det börjar iallafall bli tråkigt att vänta och att månad efter månad få den där förbaskade mensen när vi går och hoppas på att den inte ska komma. 
Varför ska det vara så svårt? suck.....
 
 
 
På cykeldag 27 fick jag mensen... nu jädrans kontaktar vi infetilitetskliniken.