Cykeldag 8 - Regnigt och mulet

Kommentera

Sicket skitväder det är ute idag! Regn och så mulet så allt känns som tagit ur en svart/vit film. 
Precis som bilden ovan visar, vilket är taget från mitt jobb, så ser inte vädret lockande ut.....

Jag som cyklar till jobbet jublar inte direkt av väderblask, och råga på allt så är elen slut i min elcykel så nu ska jag cykla 6km i uppförsbacke också! 
Men jag ser de såhär, gratis motion. Jag får mitt träningspass gjort och blir lagom mör i benen till kvällen. 👍

Vad händer annars? Inte mycket, vi fixar  och trixar lite där hemma annars räknar vi bara ner till helg. Jag går och tänker och räknar lite när min mens "borde" komma. Sen så tänkte jag sticka inom Apoteket och hämta all medicin inför ivfen :) 
Ja inte mycket men än så på denna fronten, händer hos er? :)