Vecka 23 (23+6) - Babybox och babyskydd

2 kommentarer

Första babyboxen är hämtad, loyds apotek. Den innehöll en massa rabatter men även en hel del annat smått och gott så som wipes och en napp.
De bästa i boxen enligt mig var "vi föräldrar" tidningen som innehöll en hel del bra information.
Men annars var jag inte överväldigad av boxen. Men de stoppar ju inte mig från sikta in mig på andra boxar ;)

Idag åkte vi till babyproffsen och beställde babyskyddet med bas. Vi fastnade för maxi-cosi peppels plus och nöjd var jag då den har fått bra betyg på flera tester.

Så om två veckor får vi hämta hem den, ett steg närmare att ha de som behövs innan bebisen kommer.
Känns overkligt men de är såååå mycket kvar.

 
1 Familjenoe:

skriven

Jag tyckte boxen vi hämtade ut hos babyproffsen samt den på ica maxi var bäst. De innehöll båda blöjor (kommer inte ihåg vad de hette dock)

Svar: Humm den från Ica maxi har jag inte hört om, vilken var det?
Novella

2 Familjenoe:

skriven

Tror det var från babygruppen eller liberogruppen eller nåt sånt. man blev medlem sen när det var typ 1 mån till bf fick vi mail om att vi kunde hämta ut den på ica maxi.

Svar: Ah vad häftigt :) ser fram emot den boxen ;)

Hur mår du och hur går det med lillen? Visst fick ni en son? 😍
Novella