Ullared

En kommentar
(null)

(null)

(null)

(null)

Asså.... jag gillar Ullared verkligen men fyyyy va det blir dyrt för en. De är ju så bra priser där på så mycket och vad gör jag då.... jo handlar som en galning 🙈

Men det är verkligen bra grejer där uppe, speciellt om man ska på babyshower snart. Som ni ser på bilden med badbaljan så får man en hel del saker. Allt som är i den bilden köpte jag för 2000kr, vilket jag och tre andra har gått i hop och köpt. Ska bli kul och se hennes min när hon får allt detta 😍
De som inhandlades tills henne var babygym, badbalja, refill på blöjpåsaena till deras blöjhink, massa baby leksaker, nappar, alla tvätttillbehör, amningsskydd, purelan kräm, Nalle, kudde, solskydd till vagnen, kräklasar, termometer, nagelvårdsset, borste ja du och en massa annat smått som jag inte kommer på just nu. Men som sagt men får en del för pengarna :) 

Sen handlade jag en hel del till lillebror och Tove med såklart ;) 
Tove fyller ju snart år så då fick de ju bli lite presenter till henne.

Men sen var jag även sändebud på vissa saker så som "skeppet" på en av bilderna. Annars är banne med resterande (utan badbalja och det) mitt.... 

Men jag är nöjd.... riktigt jädrans nöjd! 

 
1 Madde:

skriven

Men vad kul med Ullared!! :) Lite avis! Kram

Svar: Det var kul, jobbigt och dyrt meeen super kul när man får titta igenom sina saker hehe. Men Ni får ta och åka dit när lillen är några månader ;)
frantvatilltre.blogg.se