Vecka 9 (9+5) - Njuter av solen

Kommentera

Äntligen hemma och här njuter vi till fullo!

I fredags (två dagar sen) tog vi oss hem från Dalarna, en resa på 53mil i bil. Så klart var vädret helt underbart och jag hade smått ångest för att spendera en hel dag i bilen när det var 30grader varmt ute.
Denna resan gick bra för min del, lite smått illamående och till viss del svårt att äta men spydde inget vilket var en vinst i sig.
Förra gången jag skev om att det hade lugnat sig fick jag äta upp det, för sen spydde jag som en gris hela dagen och fick inte behålla något.

Men väl hemma i Halland på västkusten igen så var det bara att packa ur bilen och slänga igång lite tvätt, fylla den ekande kylen med mat och svira om för att sticka in till stan och äta gott.
Suget för en räckmacka var enorm och mäkta nöjd var jag som åt en halv macka och drack alkoholfritt vitt vin.
Men ack de fick jag inte behålla, när vi väl cyklade hem så fick jag stanna halvvägs och spy.
Krabban ville tydligen inte unna mig den där mackan ;)

Igår stack Mr och en kompis till Helsingborg för två nätters vilt festande, och vad gjorde jag? Jo jag begav mig hem till mina föräldrar och här sitter jag nu och bara njuter i en solstol.
Inte illa att låta fläsket stekas ;)

Annars mår jag bra, de konstanta illamåendet har lugnat sig men sen kommer de i en våg och då spyr jag.
Jag går fortfarande ner i vikt, visst inte mycket men jag har gått ner 3kg under dessa veckor vi vetat.
Men jag gissar att jag kommer äta igen dem snabbt så fort detta har lagt sig ;)

Här kommer en sen men denna veckans magbild

Vecka 9

Min mage är så svullen känner mig som en ballong, men ingen bebismage än... Suck längtar så ;)