Cykeldag 13 - "Korta protokollet" Steg 1 - Sprutdag 11/ Ovitrelle

En kommentar
Ja ni gott folk, nu är Ovitrellen tagen.... 
De är nu knappt 36 timmar kvar till äggplock, känns otroligt och på något vis inte som det är sant. 
 
Är vi verkligen där, händer detta verkligen? Tydligen för på tisdag så gäller det. hehe
 
Morsdag idag och visade då uppskattning för min mamma. 
Jag älskar min mamma så otroligt mycket, hon stöttar mig/oss otroligt i denna process.
Hon till och med följde med till Malmö på vår senaste ultraljudsundersökning. Sicken klippa som alltid finns där och ställer upp <3 
 
Annars då, jo jag känner av att det är "ägglossning" på g, eller iallafall är det var min kropp tror. Brösten är större och bröstvårtona gör ont, precis som de brukar göra när de börjar bli dags. 
Har annars ingen direkt känsel av sprutorna eller magen i sig, de jag kan märka det på är om jag äter lite för mycket så känns det trångt i magen och det trycker på mot äggstockarna. Men de går över rätt så fort och då går jag tillbaka till "känner inget" stadiet. 
Med tanke på det så går tankarna fortfarande tillbaka till -"tänk så är där inga ägg!?!..  Men de är bara att vänta och se. Vi får härda ut de här 36 timmarna sen så har vi svaret, snälla låt oss ha iallafall ett guldägg. 
 
 
 
1 Min längtan :

skriven

Lycka till nu! Stor varm kram!

Svar: Tack så hemskt mycket :) börjar bli smått nervösa nu hehe
Novella