Cykeldag 29 - ingen mens än..

Kommentera

Kära nallen Lolli
Jag önskar att du snart ligger i vårt barn säng, som närmaste vän och tröst när mardrömmar dyker upp.
I våra önsketankar ser vi dig om några år följa med på alla möjliga äventyr. Ditt vita jag kanske inte alltid är lika vitt och du kommer antagligen få åka karusell i tvättmaskinen flera gånger. Hoppas du inte blir åksjuk;) 

Jag hoppas du kommer ge glädje och bli bjuden på flera Tea-party med många andra docker och gosedjur.
Du kanske även får resa till rymden eller vad som i fantasin utspelar sig vara rymden.
Men först och främst så ser jag dig med vårt lilla troll, hur du asas med i vårt oh tort. Över gräs, sand och jord, i vatten pölar, sjöar och hav. 
Där det blir ramaskri över att vi glömt dig och får snällt vända tillbaka hem  för att hämta dig. 

En dag kommer du vakta det som vi håller mest kärt, så träna nu så gott du kan för när väl den dagen kommer litar jag på att du håller monsterna under sängen borta.