Vecka 40 (40+5) - BF+6

2 kommentarer

Idag är jag på benen, förkylningen finns kvar men jag känner mig inte sjuk. 

Underbart att vara igång igen 😁

Så idag har vi hållt igång, storstädat hemma, ränsat avlopp, tvättat hundarna, tvättat och vikt tvätt, rensat frysen, städat rent kylskåpet och sen har jag bakat en massa. 

Jag ska erkänna, jag är ingen vidare på att baka men jag gör tappra försök.
Ibland går det hem och i bland går det åt skogen. Som ni ser på en bild så blev mina "kladdkakemuffins" inget vidare Hahaha 
Så de fick Mr äta med sked idag ;) 
Men sen så blev nutellabullarna, vaniljbullar och morotskakan super bra. Så jag är nöjd med att ha fyllt upp frysen med mer kaker inför alla besök som kommer sen :) 

Idag är jag verkligen på gång, känns som mitt gamal jag är tillbaka så nu är jag definitivt redo för en förlossning. 

Bebis lets bring it! Nu kör vi! Så se till att komma igång nu ;) 

 
1 Angelica:

skriven

Hihi hoppas detta får fart på tösen;)

Svar: De hoppas vi med men med min tur så stannar hon tills hon blir vräkt. ;)
frantvatilltre.blogg.se

2 Angelica:

skriven

Hahaha:) jag tänkte starta vräkning på fredag. Sista arbetsdagen imorrn!!!

Svar: Ohhh vad spännande, hoppas ni slipper vänta och att det sätter igång snart 😍✊️

Jo så tänkte jag med men inser nu att det mer var en vräkningsorder och den riktiga vräkningen sker senast den 7/3 Hehehe
frantvatilltre.blogg.se