Tiden bara springer iväg ❤

3 kommentarer

Jag har inte så mycket att skriva om just nu förutom att jag är otroligt lycklig! 

Det är precis så som jag tänkte mig, till och med bättre, att vara förälder.

Lyckorus eller fulländad är ord som inte mäter sig till känslan. 
Månaderna (åren) som vi kämpade känns som bort blåst. De var ju Tove vi väntade på ❤ 

Jag skulle kunna gå igenom det helvetet igen och igen och igen om jag visste att resultatet blev den samma. 
För henne skulle jag kunna genomlida allt för. 

 
1 S:

skriven

Vad fint och fantastiskt att få känna den känslan efter allt slit! Grattis igen !Jag har skrivit lite innan till dig och nu äntligen har vi fått en plan på rmc i malmö.Det blir ett kort program, den 10.e april börjar jag med medicin som framkallar mensen(jag har ingen egen pga pco). Sen börjar jag med lägsta dosen menopur, lägger till orgalutran och avslutar med ovitrelle. v 18 blir det äggplock om allt går som det ska. (har fått en plats reserverad eftersom jag måste starta mensen själv). Påminner lite om din resa, ungefär samma tid på året också. hoppas det går lika bra för mig så jag kan njuta av att vara mamma nästa år vid denna tiden. kram <3

Svar: Åh vad roligt!! Önskar er all lycka till och håller nu tummar och tår att det går vägen och att ni får ert pluss 💕
frantvatilltre.blogg.se

2 S:

skriven

Ja superskönt ! Taack, dom behövs ✊🏻❤

3 Anni:

skriven

Hej! Hittade din blogg genom google tror jag. Skulle söka efter en sak på RMC, så dök du upp. Suttit och läst lite nu på din blogg. Kul att läsa, då jag oxå efter fyra års längtan och 1 år på RMC blev mamma till en liten flicka slutet av januari! =) Alltid kul att läsa hur de har gått för andra, fastän man nu äntligen har nått i mål!