V41 (41+4) - BF+12 , Välkommen till världen Tove ❤

14 kommentarer

Idag kl 12:05 föddes lilla Tove. 


50cm lång, 3595g tjock och har tjocka kinder precis som mamma 😜

Första värken kom 04:20, var inne på förlossningen 06:59 och hon är ute 12:05. 

Så jag är nöjd ;) 

Men jag återkommer sen med mer info och förlossningsberättelse.

Men allt har gått bra, väldigt bra faktiskt och jag känner mig oförskämt pigg. 😎 

Just nu ;) 

 
1 Min längtan :

skriven

Men ååååh!
Grattis till er efterlängtade skatt...
Tänk att det var henne ni väntade på. Jag har följt hela er resa. Grattis grattis grattis!
Ser fram emot att höra hur du upplevde förlossningen, och den första tiden!
Kram

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

2 Min längtan :

skriven

Men ååååh!
Grattis till er efterlängtade skatt...
Tänk att det var henne ni väntade på. Jag har följt hela er resa. Grattis grattis grattis!
Ser fram emot att höra hur du upplevde förlossningen, och den första tiden!
Kram

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

3 Madde:

skriven

Stort grattis! Äntligen är ni i mål 💕

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

4 S:

skriven

Åååh grattis till er! Så fin hon är ! Kram S

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

5 Familjenoe:

skriven

Åh grattis till tjejen! Så fint namn 😊 härligt att värkarna fick komma igång av sig själva och du slapp bli igångsatt också. Vilken trevlig lördagsnyhet! Kram till er!

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

6 Angelica:

skriven

Grattis!!<3 En så fin liten tjej!! Skönt att hon äntligen är här

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

7 Angelica:

skriven

Grattis!!<3 En så fin liten tjej!! Skönt att hon äntligen är här

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

8 enlangvantan:

skriven

Stort stort grattis!!! Sån lycka!!

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

9 enlangvantan:

skriven

Stort stort grattis!!! Sån lycka!!

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

10 enlangvantan:

skriven

Stort stort grattis!!! Sån lycka!!

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

11 enlangvantan:

skriven

Stort stort grattis!!! Sån lycka!! Så fin tjej!

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

12 Sofie:

skriven

Nämen åh! ÄNTLIGEN! Stort grattis till er lilla, söta tjej <3 Ser fram emot förlossningsberättelsen! :)

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

13 Denise :

skriven

Stort grattis till underverket! 😃💗

Svar: Tack snälla ❤
frantvatilltre.blogg.se

14 Angelica:

skriven

Hej igen! Nu har lilla Lucas kommit till oss<3

Svar: Åhhhh grattis grattis grattis , så underbart 😍❤ hoppas allt har gått bra och att ni alla tre mår bra ❤ hur stor var han? Du får jätte gärna berätta din förlossning sen för mig ❤ kram
frantvatilltre.blogg.se