Från Butter till Glader (v31+6)

Kommentera
(null)

Ja ni, nu har jag beslutat mig för att sluta vara så butter.... och bli glader igen. 

Jag är less på att gnälla, less på att ha ont och allmänt less på att det faktiskt inte finns en förklaring. 
Så nu jävlar skakar jag av mig det här och biter mig igenom smärtan.

På måndag (torsdag idag) går jag tillbaka till jobbet och kör på. Lönar sig inte att ligga hemma utan bättre att köra på så får vi se om jag tar ut föräldrarledighet tidigare än tänkt. 

Så nu tänker jag positivt, allt är bra med lillebror utan det jag känner är säkert pga att det är barn nr2 tätt in på. 
Sen är jag säkert extra gnällig då jag sover dålig om nätterna pga smärta och att lilla Tove tappat nappen gnäller ;). 

Jaja, nu kör vi! 
Så idag har jag tvättat alla bebiskläder till lillebror i stl 50-56. 😍
Så otroligt sött och längtan får hela mig att le och mysa inombords. 

Så idag planerar jag det sista som ska köpas in och göras. 

Sen börjar jag även smygpacka lillebrors förlossningsväska 😍❤️
Och snart ska jag även börja packa våran. 

Ni som har packat förlossningsväskan, vad hade ni med er till bebisen och er själva?