Läkarkontroll (v30+6)

En kommentar
(null)

Nu har jag varit hos läkaren och ja det blev sjukskrivning. 

Tappen är inte påverkad (den var 35mm)  och de hittade inga spår av någon infektion. 
Läkaren misstänkte en inflammation i livmodern men inget som konkret tydde på det. 
Fick ta en hel del nya prover så vi får se men tror inte att de kommer visa något. 

Men sammanfattningsvis... nej det är inte normalt att ha så här ont och ha så mycket sammandragningar.

Så nu är jag sjukskriven i två veckor, om det inte har lugnat sig efter det så blir det ny läkarkontroll och eventuell förlängd sjukskrivning.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara mina känslor kring de här. 
1. Det känns förnedrande att de inte hittar en orsak till varför jag har ont. Det kanske bara är jag som är löjlig då!?! 
2. Skönt att inte tappen var påverkad utan att lillebror har det bra där inne och jäser på. 
3. Lugnande att inte behöver tänka på jobbet just nu utan vila och se om det blir förändring. Kanske bara är en växt fas just nu. 

Men jag känner mig lite som en hypokondrier då de inte hittar något.  De sitter säkert bara i mitt huvud....... 

Vilket fall så suger detta. 
 
1 Madde:

skriven

Vad skönt att tappen inte är påverkad! Försök nu att bara ta det lugnt & vila upp dig även om det är blandade känslor som far runt i huvudet. KRAM