Halvvägs (20+0)

2 kommentarer
(null)

Ja ni, nu är halvvägs avklarat och enbart nedförsbacken kvar. 

Lillebror sprattlar i magen varje kväll och han uppskattar inte att jag ligger på mage.
Häftigt att få känna rörelserna vilket gör det hela mer verkligt. 

Jag börjar smått handla på mig lite till honom men tar det väldigt lugnt. 
Precis som med Tove har vi otrolig tur med att min syster har kläder från sina barn som vi får ärva. Mycket fint från polarn o pyret, kappal, maxomara och Me&i. 
Så det gäller att först gå igenom dem innan man handlar på sig för mycket. 

Men lillebror fick sitt första plagg av moster idag , hängselbyxor och body. 
Så sött 😍

(null)


Sen har jag  köpt lite kläder till Tove inför våren, kunde inte låta bli när kappahl släppte sin vår kollektion, och då fick även hon ett par hängselbyxor bland annat ;) så nu kan de matcha fint i juni :) 

(null)


Hur har gör ni, köper ni mycket nytt, begagnat eller ärver kanske kläder? 

Eller är ni kanske lite som mig, har blandat och gott hemma? 

Ha en trevligt helg med er ❤️



 
1 Familjenoe :

skriven

Vi har inte köpt några nya kläder, tänkte att knodden därinne mest ska få ärva storebrors kläder. Något nytt köper vi nog mest för att vi vill att hen ska få något nytt också (inte för att jag tror att knodden kommer märka det direkt 😊)

Svar: Så smart :)
För vår del hade vi också gjort så om det varit en liten lillasyster där inne då Toves kläder till 95% är rosa och klänningar 🙈
Så den planen rök när vi fick reda på att vi hade lillebror där inne haha.
Så de blir att ärva pojkkläder från kusinerna och sen köpa lite nytt ;)
frantvatilltre.blogg.se

2 Madde:

skriven

Men så fina kläder! 😍 Väldigt smart att kunna ärva.. för vår del blir det att köpa allt nytt 😊🙈 Kram

Svar: Det gör ni helt rätt i 😍
frantvatilltre.blogg.se