V19+3 - storleksskillnad

Kommentera
(null)

19 fulla veckor... tiden går så ofantligt fort! 

Lillebror har börjat sparkat och igår kände Mr honom för första gången. 
Nu när detta börja hända känns det mer verkligt att jag inte bara är tjock utan att där faktiskt är en liten lillebror där inne. 

På tal om storlek..... ja som ni ser så är det en viss skillnad. 
Min mage idag är större än vad den var med Tove MEN sen skiljer det 6kg också.... det gör nog en hel del. 
Idag väger jag 67kg, med Tove i samma vecka vägde jag 61kg. 
Med Tove gick jag ner en hel del i början som jag sen tog igen på slutet. 
Med lillebror har jag än så länge gått upp 3kg.... så de här kommer nog sluta med mer än 12kg som jag i slutändan gick upp med Tove 🙈

Haha men så får det vara. Blir kämpigare att gå ner den vikten efter lillebror har kommit med tanke på bröllopet ;) 
Men lite utmaning är aldrig fel hehe.