Beräknad förlossning!!! (V40+0)

En kommentar
(null)

Jag kan inte fatta det, vi är idag inne på vår BF dag!!! Helt sjukt! Det ska snart komma ut en bebis från denna klumpmagen. 

Känns overkligt, och jag är inte riktigt där mentalt heller tror jag, att vi ska få en liten knodd till. 

Nu hädan efter kommer de bli spännande, han kan ju komma när som. Vi får väl se om han är som sin syrra och dyker upp om 11-12 dagar 😍

Igår var en vanligt dag förutom att fotbolls VM började, så vi hängde med lite vänner, käkade pizza och kollade på fotbollen. 
Och idag blir det inte mycket skillnad, förutom pizzan. Idag blir det hamburgare hehe. 

Annars har jag donat om mig själv en del, haft fotbad och filat och peelat mina fötter. Rakat benen, noppat ögonbrynen och trimmat murran. Det sistnämnda är inte enkelt med en jättekula ivägen så jag ser nog mer ut som ett djur med skabb än en bebisrumpa 🙈😂
Varför jag donar där nere är för att jag vill undvika att håret blir för långt, inte så härligt efter förlossningen när blodet koagulerar och fastnar vilket gör svinont när man går och de fastnar. 
Så pass på den, så därför får man hålla murran i trim även om det säkert inte ser klokt ut med massa ojämnheter och tussar överallt 😂


Och hörreni! Idag går jag på föräldrarledighet 😍 5,5 månader Woohoo och förhoppningsvis 11 veckors semester i hop med Mr. 
Har inte busen kommit i helgen så kommer Mr jobba varje dag tills det sätter igång. Det har nämligen kört ihop sig för hans del så ju fler dagar han kan jobba ju bättre. 
Just därför kanske lillebror kommer i helgen för att sabba för sin far 😂

Men de får tiden utvisa 😍
 
1 Carolina:

skriven

Gud va spännande med att snart få syskon 😊

Svar: Ja de ska bli intressant hur vardagen kommer förändras och utmaningarna som kommer med två barn i stället för ett.
Men som vi längtar 😍❤️
Novella