Förvärkar/sammandragningar på jobbet (v38+3)

Kommentera
(null)


Ja ni, här sitter jag på jobbet med en massa förvärkar/sammandragningar med mensvärk och dyligt. 
Det hugger och håller på där nere och jag jobbar på och strutsar och rullar mig igenom dem på min pilatesboll. 
De började i morse vid 08:30 och började klocka dem vid 09:30 för skoj skull. 
De är ju inte långa, och de gör inte "in i helvetes ont" utan ja de känns ändå så att man säger "aj rackarbajsare" men jag behöver inte andas mig igenom dem eller så utan mer som kraftig mensvärk. Och mensvärken både fram till och baktill i ryggen har jag hela tiden nu från när det satte igång men de gör mer ont när väl förvärkarna kommer. 
De är inte regelbundna heller utan de kommer allt ifrån 5-20min i mellan. Men de är spännande vilket fall som helst. 

Förlossningen är inte på gång utan de är bara förvärkar men de är kul att känna av dem. De är ju ett steg närmare förlossningen 
Blir så otroligt taggad för när det verkligen kör igång, ska bli så härligt och spännande! 

Längtar så efter lillebror även om det kommer dröja flera dagar innan han kommer ❤️