Inskolning förskolan - Dag 3-5

Kommentera
(null)
Sådär ja, då var första veckan avklarad av inskolningen på förskolan. 

Dag 3
Denna dagen gick det lika bra som första dagen, lite gråt men mycket lek. Somnade inte med de andra men somnade i min famn och sen la jag henne på madrass inne i vilorummet. 

Dag 4
Här gick det toppen, hon brydde sig inte ens om mig.  När det var dags för att sova tog fröknarna henne och hon somnade direkt med de andra.

Dag 5 
Idag (fredag) hade vi en kortare dag på förskolan, 09-12. 
Men idag var det dags att testa och lämna henne, och det gick jätte bra. Så jag vinkade hejdå efter 15min och gick därifrån.
Visst lite gråt när jag gick men inget mer än så. 
Sen hämtade jag henne kl 12.

Så på måndag (dag 6) gör vi lika dant men då ska hon vara där mellan 09-14 👌