Babybox 3 av 5 (v36+1)

Kommentera
(null)

Sådär ja, då har jag hämtat ut den tredje Babyboxen och denna boxen var från apotek hjärtan. Det är första gången jag får boxen från dessa då de var helt slut förra gången med Tove. Denna gången fick jag beställa den vilket jag gjorde för en månad sedan ungefär och nu hade den anlänt så jag kunde hämta ut den :)
Helt okej box med lite smått och gott som wips, babytvål, napp, tandborste, vagnsmycke och prover på krämer. 
Sen fick man också en hel del rabatter i ett häfte vilket jag tyckte var super. 
Så som skorvmedel, salvor, tvål och annat som berör barnet. 
Sen fick vi även rabatt på ICAs egna blöjor vilket kan vara bra om man vill testa på dem.
Jag är dock en libro toutch person så i detta hemmet kommer tyvärr den rabatten bli outnyttjad. 

Summering av boxen, helt okej :) 

Det är två babyboxar kvar ( apoteksgruppen och loyds apotek) som kan hämtas MEN som det ser ut just nu kommer jag inte hämta ut dessa. Varför? 
Jo det är nämligen helt slut på dem och de vet inte riktigt när de får in fler.  När jag har besökt loyds apotek och apoteksgruppen meddelade de detta och bad mig att ringa in varje vecka för att kolla om de hade fått in fler. 
Och lite där gick min gräns, det är roligt att få massa gratisgrejer men att psyka personalen för att få dem är över min smärtgräns. Så jag kände direkt att nej vi hoppar boxarna från dessa och är tacksamma för alla de andra boxarna vi har fått :)