Mindre än en månad kvar MAX (v37+5)

Kommentera
(null)

Idag är det till och med mindre än en månad kvar innan lillebror kommer för om inget har kommit igång självmant så sätts vi igång den 30/6 😍

Helt underbart hur tiden bara springer i väg. Om en dag är vi 38 fulla veckor!!!! Helt sjukt! 
Då är det 2 veckor kvar till beräknat  och Max 4 veckor kvar tills vi har lilla goingen i vår famn. 

Som vi längtar efter detta lilla liv. 

Varje kväll gör han sig påmind om att det börjar närma sig. Jag har mycket förvärkar och onda sådana med. 
Två kvällar på rad har Mr varit nervös för han har trott att det varit på gång. 
Medans jag har lugnt legat på soffan och påmint honom om att det är förvärkar. 
Men Mr börjar bli nervös och längtansfull, han vill att lillebror kommer NU. 
Medans jag sitter lugnt i båten är inställd på att han inte kommer om ett tag.

Min mamma börjar tro att lillebror kommer till helgen,vilket jag skrattade åt men vi får väl se vem som har rätt.

Det återstår att se ..... 🙈