Rastad av vänner (v36+2)

Kommentera
(null)

Att komma ut och få snacka lite skit med några tjejkompisar kan göra så mycket för ens humör. 
Känner mig som ett batteri som blivit laddad på nytt, superhärligt! 

Brudarna drack alkohol och jag alkoholfritt, jag tog ett flertal alkoholfria drinkar och sen några glas vit vin. Sen så körde vi en tre rätter så klart till det. 

Hur underbart som helat att kunna sitta ute på uteserveringar och bara njuta en kväll. 
Denna vår eller tidiga sommar är ju helt fantastisk 😍

De roligaste är att vi alla brudar har barn, i olika åldrar mellan 1-7år... vilket betydde att vi avslutade kvällen i god tid kl 21.00 och jag körde dom alla hem 😂 Hahaha. Ja de är ju inte så att vi är 20 år längre utan vi alla börjar bli gamla i gemet varav jag är yngst Hahaha. 

Men oavsett när vi begav oss hem så var det super trevligt. Och det var precis vad jag behövde.