Värmesvallningar som gravid (v34+2)

Kommentera
(null)

Haha ja ni, jag känner mig som en kvinna i klimakteriet och som kvinnan på bilden. 😂asså dessa värmesvallningar som kommer och går. 
Hela mitt ansikte blir röd som en tomat och blir så otroligt varm att jag vill klä av mig alla kläder och ställa mig i en kall dusch. 
Ofta får jag sammandragningar i dessa vevorna också vilket inte gör det mer bekvämt. 
Minns att de var så här med Tove med, men då hade jag turen att ha de på vintertid... nu börjar det gå mot 20grader varmt ute så ja jag får snart bara traska runt här hemma i en sportsbh och shorts 😂

En Intressant  grej är att jag minns de här varma svallningarna i samband med värkarna vid förlossningen, svetten bara rann och jag ville bara kylas. De var så skönt med en sval våt handduk som de la på pannan. 

Kanske skulle testa och duscha kallt denna gången? Är ju inte förtjust i varm dusch eller bad men en kall dusch kanske hade varit något 🤔Humm ja vi får se helt enkelt. 

Har ni några planer inför förlossningen?